Yuka in Japan Wayaku

洋楽 歌詞 日本語訳 和訳

<和訳>Dionne warwick don't make me over

80年代洋楽・日本語訳

Dionne Warwick

Dont make me over

ディオンヌ・ワーウィック

終わらせないで

 

Don't make me over

終わらせないで

 

Now that I'd do anything for you

なんでもするから

 

Don't make me over

終わらせないで

 

Now that you know how I adore you

私の気持ちがわかるでしょ

 

Don't pick on the things I say, the things I do

いちいちとがめないで

 

Just love me with all my faults

間違いも受け入れてよ

 

The way that I love you

私が愛するように

 

I'm begging you

お願いだから

 

 

Don't make me over

終わらせないで

 

Now that I can't make it without you

ひとりじゃ乗り越えられない

 

Don't make me over

終わらせないで

 

I wouldn't change one thing about you

私の気持ちは変わらない

 

 

Just take me inside your arms and hold me tight

ただ私を強く抱きしめて

 

And always be by my side, if I am wrong or right

どんな時も味方になって

 

I'm begging you

お願いだから

 

 

Don't make me over

終わらせないで

 

Don't make me over

終わらせないで

 

Now that you've got me at your command

なんでも言うことを聞くから

 

 

Accept me for what I am

私のすべてを受け入れて

 

Accept me for the things that I do

やることもぜんぶ

 

Accept me for what I am

私のすべてを受け入れて

 

Accept me for the things that I do

やることもぜんぶ

 

 

Don't make me over

終わらせないで

 

Now that I can't make it without you

あなたなしじゃ乗り越えられない

 

Don't make me over

終わらせないで

 

I wouldn't change one thing about you

私の気持ちは変わらない

 

 

Just take me inside your arms and hold me tight

ただ私を強く抱きしめて

 

And always be by my side, if I am wrong or right

どんな時も味方になって

 

I'm begging you

お願いだから

 

 

Don't make me over

終わらせないで

 

Don't make me over

終わらせないで

 

Now that you've got me at your command

なんでも言うことを聞くから

 

 

Accept me for what I am

私のすべてを受け入れて

 

Accept me for the things that I do

やることもぜんぶ

 

Accept me for what I am

私のすべてを受け入れて

 

Accept me for the things that I do

やることもぜんぶ