Yuka in Japan Wayaku アメリカンポップスのほんやく

洋楽 和訳 日本語訳 Lyrics Translation, Meaning, Japanese Songs

和訳 Mamma Mia マンマ・ミーア <ABBA>

ABBA アバ

Mamma Mia マンマ・ミーア

I’ve been cheated by you since I don’t know when

いつからか あなたに浮気されてた

So I made up my mind, it must come to an end

だから関係を終わらせる決意を決めた

Look at me now, will I ever learn

今の私を見てよ いつ学習するのかしら

I don’t know how, but I suddenly lose control

どうしてか分からないけど 急にコントロールできなくなるの

There’s a fire within my soul

心の中に火が燃えている

 

and I can hear a bell ring

そして鐘の音が聞こえる

(one more look) and I forget everything, whoa

(もう一度見たら)全部忘れちゃう

Mamma mia, hear I go again

なんてことよ まただわ

My, my, how can I resist you?

ああ あ どうやって拒絶するの?

Mamma mia, dose it show again

なんてことよ また見せつけるの?

My, my, just how much I’ve missed you

ああ あ どれだけあなたが恋しかったかって

 

Yes, I’ve been brokenhearted

そう 私は失恋したの

Blue since the day we parted

ブルー 別れた日から

Why, why, did I ever let you go?

なんで なんで 私があなたを振ったことある?

Mamma mia, now I really know

なんてことよ 今ほんとに分かる

My, my, I could never let you go

ああ あ 私から振ったことなんてない

 

I’ve been angry and sad about things that you do

あなたがやったことに対して怒りと悲しみを感じた

I can’t count all the times that I’ve told you ‘we’re through’

「私たちは大丈夫だ」ってあなたが何回言った数えられない

And when you go, when you slam the door

あなたが行く時 あなたがドアをぴしゃりと閉めた時

I think you know that you won’t be away too long

そんなに長くは出かけないと あなたは思っていたはず

You know that I’m not that strong

私はそんなに強くないから

 

 

and I can hear a bell ring

そして鐘の音が聞こえる

(one more look) and I forget everything, whoa

(もう一度見たら)全部忘れちゃう

Mamma mia, hear I go again

なんてことよ まただわ

My, my, how can I resist you?

ああ あ どうやって拒絶するの?

Mamma mia, dose it show again

なんてことよ また見せつけるの?

My, my, just how much I’ve missed you

ああ あ どれだけあなたが恋しかったかって

 

Yes, I’ve been brokenhearted

そう 私は失恋したの

Blue since the day we parted

ブルー 別れた日から

Why, why, did I ever let you go?

なんで なんで 私があなたを振ったことある?

Mamma mia, now I really know

なんてことよ 今ほんとに分かる

My, my, I could never let you go

ああ あ 私から振ったことなんてない

 

 

Mamma mia, even if I say

なんてことよ もし私が

Bye-bye leave me now or never

「バイバイ 今別れるか 別れないか」って言っても

Mamma mia, it’s a game we play

なんてことよ これは恋の駆け引き

Bye-bye dosen’t mean forever

バイバイって一生ってことじゃないの

 

Mamma mia, hear I go again

なんてことよ まただわ

My, my, how can I resist you?

ああ あ どうやって拒絶するの?

Mamma mia, dose it show again

なんてことよ また見せつけるの?

My, my, just how much I’ve missed you

ああ あ どれだけあなたが恋しかったかって

 

Yes, I’ve been brokenhearted

そう 私は失恋したの

Blue since the day we parted

ブルー 別れた日から

Why, why, did I ever let you go?

なんで なんで 私があなたを振ったことある?

Mamma mia, now I really know

なんてことよ 今ほんとに分かる

My, my, I could never let you go

ああ あ 私から振ったことなんてない