Yuka in Japan Wayaku

洋楽 和訳 日本語訳 Lyrics Translation, Meaning, Japanese Songs

<和訳>Israel Kamakawiwo'ole sea of love

洋楽・日本語訳

Israel Kamakawiwo'ole

Sea of Love

イズラエル・カマカヴィヴォレ

愛の海

 

Do you remember when we met?

僕たちが出会った日のことを覚えている?

 

Ooh, it was a day, I knew you were my pet, baby.

あれは、君が僕の愛する人だって分かった日だったよ ベイビー

 

I want to tell you, oh how much love you 

どれだけ愛してるか 君に伝えたい

 

Yes I do 

伝えたいんだ

 

 

Come with me my love to the sea

愛する人よ一緒に海に来てくれ

 

My sea of love, baby

愛の海なんだ ベイビー

 

I want to tell you, oh just how much I love you 

どれだけ愛してるか ただ君に伝えたい

 

Yes I do

伝えたいんだ

 

 

So come with me to the sea

さあ、海へ一緒に来てくれ

 

My love

僕の愛する人

 

 

Do you remember when we met?

僕たちが出会った日のことを覚えている?

 

Ooh, It was a day, I know you were my pet, baby

あれは、君が僕の愛する人だって分かった日だったよ ベイビー

 

I want to tell you just how much I love you

どれだけ愛してるか ただ君に伝えたい

 

 

So come with me my love to my sea

さあ、愛する人よ 一緒に僕の海へ来てくれ

 

My sea of love, baby

僕の愛の海へ ベイビー

 

I want to tell you, oh how much I love you

どれだけ愛してるか 君に伝えたい

 

Yes I do

伝えたいんだ

 

 

So come with me to the sea

さあ、一緒に海へ来てくれ

 

Oh my love

僕の愛よ

 

 

Do you remember when we met?

僕たちが出会った日のことを覚えている?

 

Ooh, it was a day, I knew you were my pet, baby

あれは、君が僕の愛する人だって分かった日だったよ ベイビー

 

I want to tell you just how much I love you

どれだけ愛してるか ただ君に伝えたい

 

Yes I do

伝えたいんだ

 

 

I want to tell you, oh how much I love you

どれだけ愛しているか 君に伝えたい

 

I love you

愛してる

 

I love you

愛してる